Nicos.cz > Informace > Transpromo

Transpromo

Jak efektivněji využít zaslání faktur, výpisů, složenek či jak zvýšit úspěšnost direct mailu? Řešení nabízí digitální tisk, u kterého je možné zejména skloubit vytištění potřebných základních informací s cílenou reklamou nebo využít plnobarevnou personalizaci v případě direct mailu.

Jde o spojení Transactional (transakční dokument – výpisy, faktury) a Promotional (propagační sdělení) v jeden dokument, přičemž propagační sdělení může být řešeno adresně dle předem připravených dat. Může se také jednat o plnobarevnou personalizaci. Tím se docílí vyšší efektivity zájmu klienta o zasílané komerční sdělení a odezvy, protože informace, které jsou uváděny na transakčních dokumentech, čte každý klient. U této technologie odpadá výroba tiskopisů nebo příloží klasickým způsobem (ofsetový předtisk), tisk je prováděn přímo, a to například včetně tiskopisů se složenkou a potřebnými perforacemi. Nevzniká problém s nadvýrobou, dle zadaných dat je vytištěn zcela přesný počet dokumentů.

Je však třeba dodat, že v současné době se u produkčního inkjetového tisku, který je u Transproma nejefektivnější, stále nedociluje kvality klasického ofsetového potisku, a tak je výsledek tisku velmi závislý na kvalitě papíru. Vzhledem k cenové náročnosti média (papíru) pro inkjetový tisk a samotné technologie nelze také jednoznačně mluvit o úspoře při rozesílání reklamních nabídek a sdělení. Pro maximální využití efektivity Transproma je pak zcela zásadní kvalitní příprava dat.

Přesto má tato technologie zcela oprávněně velký význam a mnoho příznivců. Do budoucna lze počítat s narůstajícím zájmem o ní a jejím postupným rozšířením mezi klienty všech typů a velikostí, kteří chtějí využívat moderní metody marketingu.

Nahoru Poslat e-mailem