Nicos.cz > Informace > Obálky v direct mailu

Obálky v direct mailu

Obálka je Vaším prodejcem. Obálka rozhoduje o dalším osudu zásilky. Nedostanete druhou šanci na dobrý první dojem!

Dlouhodobým průzkumem je zjištěno, že ze záplavy inzertních tiskovin je pouze 1% reklamních inzerátů a marketingových akcí je udělaných opravdu dobře.

V těchto případech je důležitým faktorem úspěšnosti mailingu obálka. Ta má v tom správném provedení evokovat atraktivnost svého obsahu a přesvědčit příjemce, že doručila něco zvláštního. Obálka má tak zásadní vliv na to, aby zásilka neskončila bez povšimnutí.

Dobře vytvořená obálka Vám dává možnost.…

Osobně oslovit příjemce

Emocionálně oslovit příjemce

Efektivně prodávat Vaše výrobky a služby

Pro dobře vytvořenou obálku lze využít….

Grafiku, která má vkus a zaujme

Speciální formáty, různé technologie výroby a potisku

Strukturované papíry

Zlaté a stříbrné materiály

Transparentní materiály

Vytrhávací plochy

Kreativní otvírání

Tisk s vůní

Tipy na úspěšnou obálku v direct mailu….

  • Obálky musejí vyhovovat Vašemu zákazníkovi, ale i jeho cílové skupině.
  • Na obálce výrazně uvádějte nejlepší nabídku jako aktuální informaci.
  • Využijte obrázky – sdělí více než slovo.  Použijte fotky – jsou věrohodnější. Vždy, když je to možné, použijte obrázky lidí. Zejména děti vzbuzují pozornost. Velké obrázky upřednostněte před malými.
  • Jméno příjemce vytiskněte přímo na obálku nebo použijte okénkové obálky. Nezasílejte již zásilky polepené etiketami a využijte přímý tisk adresy příjemce na zasílaný produkt - zvýšíte tím důvěru adresáta a Vaši prestiž.
  • Nezapomínejte ani na zadní stranu obálky – tři ze čtyř lidí otevírají obálku odtud.

Nevyhazujte peníze za  obálku, která neosloví!

Investujte do obálky, která zaujme!

Nahoru Poslat e-mailem